thirdbassthirdbass
» » 20,000 Strongmen! - I Hate Myself Too, But It's Your Fault, So It's OK

Descargar 20,000 Strongmen! - I Hate Myself Too, But It's Your Fault, So It's OK


Lista de canciones


1My Baby2:02
2Sunshine (Trad. In B Minor)
Written-By [Uncredited] – Charles Mitchell , Jimmie Davis
5:21
3Shackled2:04
4Taint Afraid A Nuffin1:30
5F That A2:40
6I Gave Your Boyfriend Aids Pt.13:52
7Good Times, Fuck That!!1:25
8Morning Time3:17
9Errbotayz Gotta Lib
Written-By – A. Lee
3:16
10Good By Friends2:00
11I Gave Your Boyfriend Aids Pt.26:36
12Baby Baby Tits2:46
13Feminists1:52
14Fuck Bitches5:24
15KK In The KCK3:50

Información


Twenty Thousand Strongmen. We are a band. We play music. It's fun. feminists, by 20,000 strongmen. from the album i hate myself too but it's your fault, so it's OK. 30 May at 20:23 . Fuck the police i went for a walk. 20 000 Strongmen Folk Bluegrass Experimental 2010 US. Singer: 20,000 Strongmen Title: I Hate Myself Too, But It's Your Fault, So It's OK Released: 2010 Country: US Style: Folk, Bluegrass, Experimental Genre: Rock, Pop, Folk, World, & Country Rating: 4. 3 Votes: 286 Formats: ADX DMF TTA AU WAV AIFF MMF MP3 size: 1341 mb FLAC size: 1558 mb WMA size: 1285 mb. Download free links. 20,000 Strongmen. Tommy Edwards - My Melancholy Baby, It's Only The Good Times. Wayne County - If You Don't Want To Fuck Me Baby Fuck Off Paris Hate Fuck Trio - Good Songs To Fuck To. Popular albums. Whooliganz - Proposed Album. it 'cause I'm at war with peace I go to Hell, walk up to the corpse of me Look at the body like, You ain't nothin' but poor and weak It's kinda weird Lately I been feelin'. I hate myself Hate myself But it's hard when I hate myself. When I hate myself It's kinda hard when I hate 's not your fault It's not your fault, yeah. Oh, it's not that you should care. I just wanted you to know. I'm a fight with myself Till I'm bleeding. Just a taste of your skin Starts the healing. Anyone from my past Get your ammo. Find my sun in the dark side Of my shadow. This love found us Now I see it. This love up down. Please believe. Baby, when I'm yellin' at you, It's not your fault It's not your fault, yeah and Baby cuz I'm crazy for you, It's not your fault It's not your fault, yeah Maybe I'm a little confused, It&apos. it 'cause I'm at war with peace I go to Hell, walk up to the corpse of me Look at the body like, You ain't nothin' but poor and weak It's kinda weird Lately I been feelin' like the only way for me to get away is if I pour the drink That's more deceit, more defeat Is this. really what I'm born to be That's what you get for thinkin' you're unique So poor, but I'm so wealthy Need help, but you can't help me What else can the world sell me Tell me lies, I still buy 'em like they're goin' outta stock But i. When I hate myself It's kinda hard when I hate myself I hate myself It's hard when I hate myself. 2 Contributors. 20,000 strongmen - taint afraid a nuffin 3. good times, fuck that 4. good times, fuck that 5. kk in the kck 6. fuck bitches 7. shackled 8. morning time 9. morning time 10. feminists 11. baby baby tits 12. f that a. by 20,000 strongmen. Digital Album. Streaming Download. Purchasable with gift card. Its Not Your Fault. Duration: 00:49 1 day ago. Southern Living. The Reason So Many Dogs Are Afraid of Fireworks. The Florida Room Is the Charmingly Retro Staple Your Home Needs Right Now. More From Southern Living. Thousands of Starfish Wash up on South Carolina Beaches. Southern Living 0:52 23 mins ago. I'm Bringing Back My Grandmother's Not-So-Cute Shower Cap-Because It Actually Works. Southern Living 0:39. Текст песни: Before I knew you I did bad things and didnt know why But now, I know you And Ive learned to look 's Nobody's Fault but Mine - Blind Lemon Jefferson. Лента с персональными рекомендациями и музыкальными новинками, радио, подборки на любой вкус, удобное управление своей коллекцией. A girl sings it and it's honestly a really lame disney song lmfao but it still annoying that I can't find it even with all the lyrics. It says this: Too many times I've remembered the special one that makes me smile. Now you're here and I don't know why, got a funny feeling inside and then I'm guessing it's the chorus Are you the real thing Huuu-uu-uu-uuh Are you the real thing And then it says something I can't undertsand. Help it your love i'm looking for, baby, kind of love i need, darling, all the things you given me it being hard to see

Descargar 20,000 Strongmen! - I Hate Myself Too, But It's Your Fault, So It's OK
Artista: 20,000 Strongmen!
Género: Rock / Pop / Folk
Título: I Hate Myself Too, But It's Your Fault, So It's OK
País: US
Liberado: 2010
Estilo: Folk, Bluegrass, Experimental
MP3 álbum: 2005 mb
FLAC álbum: 2980 mb
Clasificación: 4.5
Votos: 265
Fuente: CDr, Album
Etiqueta: Not On Label